Παρασκευή 3 Ιουλίου 2009

To klinoun kai anarontiounte to giati?




epitelous meta apo epanelimena kraksimata sto kratos 8a klisoun to athens indymedia
kai anarotiounte to giati?
8elete na sas po ego to giati?
ti nomizete oti mesa apo internet me tin prostasia ton aristeron kommaton(syriza)kai me tin ipostiriksi ton evraion (sorros) 8a lete kai 8a pratete opos 8elete?
mesa sto indymedia krazete ypostirizete autous pou skotonoun paterades kai roufianede spitia e8nikiston mono kai mono epidi ipostirizoun auto pou einai?!
tora roufianakia pseuto andrakia na sas doume piso apo internet kai tis koukoules eiste ena miden!

kai gia autous pou den kseroun gia ti pragma milame deite post anarxikou sto indymedia
se kamia periptosi den ypostirizoume tous mpatsous alla emeis ta exoume me autous pou dinoun tis entoles oxi me aplous ellines ergazomenous pou prospa8oune na vgaloun to psomi me tris kai eksinta oraioi epanastates tou kolou...

ti 8a peite re mpastardia sto paidi tou pou 8a megalosi xoris patera?


kai kati allo neoellinika skata gia na mazepsete kosmo pseuto ipostirizete tous fantarous kai eiste enantia stin ipoxreotiki stratefsi deite apla to parakato post
kai gia na sas 8imisoume oti auta ta paidia ta stilane sta imia ta dolofonisan kai eipe to kratos oti itan atixima ka8e xrono ginete mia poreia gia tin mnimi tous kai eseis antidrate kanontas anti poreies alla min fovaste oi perisoteroi me ta kone tou mpampa kai me ta leuta tin glitosate autoi pou den tin glitonoun kai 8a ipiretisoun 8a fate kala...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου